2018-2019 Eğitim Öğretim yılında okula ilk kez adım adan çocuklar için Uyum Eğitimi Programı başladı.Program kapsamında bugün Elazığ’da 4781 Okul Öncesi, 7891 1. Sınıf Öğrencisi, 7681 5. Sınıf Öğrencisi ve 9375 9. sınıf öğrencisi olmak üzere toplam 29.728 öğrenci ders başı yaptı.Öğrencilerin ders başı yaptığı ilk günde Milli Eğitim Müdürü Feyzi GÜRTÜRK'de okulları dolaşarak öğrenci ve öğretmenlerle ile bir araya geldi.Sınıfları gezen ve öğrenci ve veliler ile görüşen Müdür GÜRTÜRK, okula yeni başlayan öğrencilere çiçek dağıttı.Yeni eğitim öğretim yılının tüm öğrencilere, öğretmenlere ve öğrenci velilerine hayırlar getirmesini temenni eden Müdür GÜRTÜRK, ilimizde eğitim ve öğretimin sorunsuz bir şekilde başlayacağını ve tüm hazırlıklarım tamamlandığını ifade ederek, "Okullarımız ve öğretmenlerimiz artık öğrencilerimizi bekliyorlar. Eğitim öğretimin tüm paydaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Eğitim
Yayınlanma: 10 Eylül 2018 - 14:28
Güncelleme: 10 Eylül 2018 - 15:12
Uyum Eğitimi Başladı
2018-2019 Eğitim Öğretim yılında okula ilk kez adım adan çocuklar için Uyum Eğitimi Programı başladı.
Eğitim
10 Eylül 2018 - 14:28
Güncelleme: 10 Eylül 2018 - 15:12








