Ak Parti Elazığ Milletvekilli Sermin Balık, gündeme dair açıklamalarda bulundu.Ak Parti Elazığ Milletvekili Sermin Balık, 15 Temmuz da kan la yapamadıklarını bugün dolar üzerinden yapmaya çalışanlar şunu unutmamalı ki, Asla başaramayacaklar. Bu Millet çok kara kışları atlattı. Bunun da üstesinden gelecek güce sahip. Sabırlı olmamız bir olmamız gerekir diye konuştu. Balık, Elazığspor konusunda ki bir soruya da ,” Elazığspor üzerinden siyasetçilerin yıpratılmasını doğru bulmuyorum. Elazığspor’un kurtuluşunu yalnızca siyasetçilerden seçilmişlerden beklemek yanlış. Şehrin bütün katmanlarının bu konuda fedakârlık yapması gerekir.” Diye konuştu. ABD müttefikimiz ancak aynı düşüncelerde değiliz diyen Ak Parti Elazığ Milletvekili Sermin Balık,” ABD den FETÖ elebaşını istememize rağmen verilmedi. En büyük teröristi barındırıp kullanıyorlar. Dolayısıyla kağıt üzerinde müttefik olan işlerine geldiği zaman müttefik görmedikleri çok net. 15 Temmuz da çok büyük bir oyun oynandı halkımızın iradesi ve Cumhurbaşkanımızın dik duruşu ile bertaraf edildi. Şu an Dolar üzerinde ve ekonomi üzerinde oynanan oyun beklediğimiz bir şeydi.” Dedi.BU GÜNLERİ ATLATACAĞIZSermin Balık,15 Temmuz da yapamadıklarını çeşitli yollarla deneyeceklerini hepimiz biliyorduk diyen Balık, 15 Temmuz da kan la yapamadıklarını bugün dolar üzerinden yapmaya çalışıyorlar dedi. Balık,” Bu kırız in aşılacağını biliyoruz yalnız onların düşünemediği bir şey var. Türkiye yi sıkıntıya sokmaya çalışılırken Dünya bu krizden etkileniyor. Bundan ABD de etkilenecek. Biz bu krizden güçlenerek çıkacağız. Bu aziz Millet zorlukları aşmış bir Millet. Şimdi de ekonomik olarak zor durumdayız. Bu günleri atlatacağız. Bu süreç de güçlenerek çıkacağız. Bunu birlik ve beraberlik içinde aşacağız “ dedi.ELAZIĞSPOR YALNIZ BELEDİYENİN MESELESİ DEĞİLElazığspor üzerinden siyaset yapmayı doğru bulmadıklarını dikkat çeken Sermin Balık,”Elazığspor hepimizin değeri. Elazığspor üzerinden siyasetçileri yıpratmayı da doğru bulmuyorum. Elazığspor’un kurtuluşunu yalnızca siyasetçilerden seçilmişlerden beklemek yanlış. Şehrin bütün katmanlarının bu konuda fedakârlık yapması gerekir. Bu yalnızca siyasilerin meselesi değil. Bu yalnızca Belediye ninde meselesi değil. Bu Belediyenin meselesi olsaydı klup başkanı Belediye başkanı olurdu. Elbet de ki Belediye ve bizler destek verecek . Önceki yönetimlere de Belediye çok büyük destek verdi. Bundan sonra yine verecek. Ama bu konu sadece siyasilerin konusu değil. Bu bütün Elazığ ile kaldırılacak bir yük. Elazığspor şehrin en büyük değeri. Sorunları yanlızca siyasilerin çözmesi mümkün değil. Biz kalıcı çözüm bulmanın gayreti içindeyiz. Biz üzerimize düşenin en iyisini yapacağız.” Diye konuştu.
Politika
Yayınlanma: 29 Ağustos 2018 - 12:50
Güncelleme: 29 Ağustos 2018 - 13:43
"BU MİLLET ÇOK KARA KIŞLAR ATLATTI"
Ak Parti Elazığ Milletvekilli Sermin Balık, gündeme dair açıklamalarda bulundu.
Politika
29 Ağustos 2018 - 12:50
Güncelleme: 29 Ağustos 2018 - 13:43









